søndag 10. oktober 2010

ELVIS SKRUR PÅ SJARMEN


                                             MIN KJÆRESTE INDIGO!
Kjelle Elvis og Indigo!
  Hun hadde nok fått øye på meg nesten før hun gikk hjemmefra, så hun gledet seg nok veldig til å treffe meg. Hun heter Indigo og indigoinger kan så og si se sjelen til Elviser før de altså vet hvem Elvis er.                                               Takk, Gud for at man er en belest bulldog, jeg visste naturligvis at Indigoingene elle Indigobarna er frø som stjernene hadde til overs og drysset ned til jorda. 

Elvis drømmer om stjernefrø

Jeg håpet i mitt aller stilleste sinn at Vakre Indigo ville nøye seg med noen Elvisfrø denne søndagen, men jeg turde ikke spørre, jeg var så opptatt med å prøve å holde sjelstankene rene for ikke å bli avslørt at jeg bare godbrummet og sniffet og blunket litt med øynene slik at hun skulle forstå at her var det en sjelsvenn hun hadde med å gjøre.

 Beruset av denne vakre overjordiske skapningen kom jeg til sans og samlet Elvis igjen og sa høflig adjø til Inderliggod!!!!!!




'                                              
                                                                            


                                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar