lørdag 9. oktober 2010

ELVIS I VINDUSPOSTEN


ELVIS I VINDUSPOSTEN!

HUFF, så kjedelig!


                 Det er lørdag og jeg kjeder meg litt, vi har nettopp gått tur
                 og jeg ville ikke hjem for jeg traff Luis. Han er mindre enn meg,
                 bare 1år stakkar og litt rampete. Elvis er jo 2år og
                 mye større (ikke fysisk da, jeg er jo lav og kompaktibel)






Luis er skikkelig barnslig, han tok tak i halstørkleet mitt og greide å dra det av. Det gjorde ikke meg noe for jeg synes ikke det er særlig kult å  måtte gå med skjerf når det ikke er snø.
Så vi tok tak i hver vår ende og holdt hardt fast mens vi ristet og dro og det var kjempegøy når tørkleet ble til minst ti bittesmå skjer,

De passer sikkert fint hvis det kommer en mus eller et ekorn forbi som kjenner på gikta at et Elvisskjerf kan bli godt å ha nå når vinteren nærmer seg.



                             

ELVIS-skjerf

Egentlig kan man vel si at Luis og jeg gjorde smågnagerne en stor tjeneste da vi var litt rampete, men det var Luis som begynte for han er liten og jeg er stor og ikke noe særlig rampete i det hele tatt.

,


1 kommentar:

  1. tror nok at du er litt rampete.....men stå på!

    SvarSlett