mandag 24. mars 2014

ELVIS LEKER LITT OG SÅNN


                           ELVIS leker!


Jeg er verdens kjekkeste Elvis, den snilleste Elvisen i byen. Jeg ser kanskje ikke så fryktelig snill ut, men det er fordi alle leppene mine henger nedover, men hvis man legger meg på ryggen slik at tyngdekraften tryller med leppene mine, kan jo alle se at jeg er den blideste Elvisen i byen


                                       

I går gikk jeg som vanlig tur ned langs Akerselva, den er ganske skummel, men mange hunder svømmer og leker i vannet, noen ganger prøver de å lokke meg uti men jeg har hørt de voksne si at hodet mitt og skulderpartiet er så stort i forhold til resten av Elvisen at jeg vil bli en slags Dykkand i vannet, bare at jeg ikke dukker opp igjen.


Jeg lekte mye med en sånn Bassethund, det var så gøy å kravle på magen hans og jeg og to små terriere lekte og tullet med alle meterne Bassethud og storkoste oss.




Han trengte trøst og kos for han hadde vært hos dyrlegen som mente at han burde sendes til evige jaktmarker eller til nød få sagd av seg et ben eller noe sånt fordi han vokste litt for fort så beina kanskje blir litt ulike.

Jeg er sikker på at dyrlegen tulla litt for han hadde ikke vondt i beina og jeg skal ihvertfall ikke mobbe ham hvis han går litt rart om et år eller to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar